Monday, March 14, 2011

SURAT SAYANG DARI DIA

Ayang…

Ingat lagi masa kita mula-mula kenal?
Masa tu abang matrik last sem. Sem 2 second year kat matrik uiam. Tempat mana yang bagi abang kenal ayang abang. Masa tu macam2 abang rasa, walaupun awalnya macam serba salah  tapi abang rasa macam abang betul2 nak mengenali ayang.

Masa abang dah masuk uia Gombak abang x nak putus asa untuk mengenali ayang. Abang tetap anta sms untuk abang dapat kenal dengan zie.


Then, masa paling abang x dapat lupakan masa s.sem abang second year kat uia Gombak, abang duduk sebelah ayang masa final exam Bahasa Melayu untuk kerjaya. Abang macam cam ayang walaupun masa tu kita belum pernah bertemu. Ayang pakai baju merah x salah abang, abang nak tegur tapi abang malu. hee

Masa ayang balik tu, abang tengok ayang macam tengah tunggu someone kat tangga tinggi. Bagi abang, kitalah pasangan paling bahagia sebab walau macamana masalah kita akan cuba selesaikan secepat mungkin. Kadang2 abang mengaku abang x dapat control diri abang yang cepat marah. Kadang tu sebab abang nak kan perhatian ayang. Ayang masih ingat panggilan kita masa mula2 kenal??

Abang ngah & zie

Banyak kenangan kita zie. Abang harap kenangan tu akan jadi titik manis kehidupan kita bila kita bergelar Suami Isteri nanti. Abang percaya pada takdir, Dia telah menetapkan bahawa abang adalah untuk ayang dan ayang untuk abang.

Ayang akan menjadi permaisuri hidup abang yang akan menemani abang setiap masa, walaupun kita akan bekerja, abang janji abang x kan lupa kirimkan sms cinta untuk permaisuri abang.

Kalau ayang selalu kata abang mengada, manja.. abang mengaku semua tu sebab abang cuma ada ayang sorang yang abang akan berkongsi apa je yang abang ada. Abang senang dengan ayang yang selalu dengar apa masalah abang.

Masa abang mula-mula kenal family ayang, abang segan tapi abang rasa baik abang kenal dengan ibu ngan ayah sebab abang nak ibu ayah tahu denga siapa insan bernama Roziliana berkawan.

Abang senang dengan semua ahli keluarga ayang. Abang sayang ayang..
Kalau ayang nak tahu, abang suka sangat bila abang dapat mesej dari ayang.. dan kat situ kata “zie sayang abang”, walaupun kadang-kadang memang abang dapat mesej abang bucuk, abang tau zie nak cakap ayang sayang abang..

Ayang…

Sedar x sedar dah dekat 4 tahun kan kita kenal?

Saat-saat romantik bila abang makan dengan ayang dan abang dapat suap ayang makan. Dan abang selalu harap kebahagiaan kita akan kekal selama lamanya ayang…

Ayang...

Abang nak ayang tau yang abang rindukan ayang. Ayang cakap abang kuat cemburu.

Abang mengaku abang memang kuat cemburu, tapi ayang pun tau napa abang cemburu kan ..

Sebab ayang satu-satunya cinta hati abang.

Ayang…

Bila abang duduk jauh dari ayang abang selalu fikir apa la ayang tengah buat tu. Ayang, abang tengah rindukan ayang ni…
                    
Ayang…
Selepas ayang abes bateri 16-17hb 6 2009
Abang hilang punca. Tapi masa pun takkan biarkan abang dan ayang berjauhan…

I love u soooo much…

4 comments:

  1. habis bateri satu hari dah hilang punca??
    dasat cinta kau ni rozi
    haha!
    semoga ke jinjang pelamin hendaknya
    xsabar nk sebok2 kat wedding kau pulak
    heheheh

    ReplyDelete
  2. tak ingat la masa tu bila tapi dia belum cakap lagi pun dia sayang kat aku. mana nak tau dia hilang punca. kesian... hehe

    ReplyDelete
  3. wow..that's love...
    romantic la korang nie... :D

    ReplyDelete
  4. adeh dush2 apesal saya komen kat akak guna id ni. ape daaa bocor rahsia!

    ReplyDelete